2012-04-28

碳粉激光Facial...第一次laser facial...去黑頭..收毛孔



無端端的開始了LASER FACIAL之路...-.-"



先在全臉塗上碳粉, 敷5分鐘, 再用激光一下一下的打在臉上...好痛! 還有像燒煙花的味道! 又沒有為我戴上眼罩(我試過做彩光脫小腿毛也有眼罩!更何況是臉!), 只是用棉花蓋著眼睛...真的好怕會打到我的眼! 一面做的時候感覺就是害怕...好擔心會不會灼傷臉灼傷眼 (下次一定要記得叫美容師幫我戴眼罩!!)><

好不容易打完LASER...之後又計清, 還是很痛呀! 不是說用laser打了應該容易d清嗎? T_T (我承認我的鼻鼻是多黑頭...)

最後敷了一個應該比平時更保濕的MASK...



做完的效果...事出突然,未有事前照...
做完後鼻上的黑頭的確是少了很多..但不知可以KEEP幾耐...
面頰好似有少少紅紅地...未做之前已經係有d紅(可能因為轉天氣), 做完都係咁....
但今次是做完剷皮機才做LASER..而且T ZONE同下巴依然繼續出油...
要到下一次才知道單做LASER是什麼效果...希望做完5次會好一點...

之後店長同我講要注意防曬, 但佢無提及係因為laser facial? 我返屋企再search資料先發現做laser facial係唔可以曬! 咁即係唔洗游水...=.=
然後又發現要敷水份mask! 怎麼都沒有提過??

其實已經有成兩個月無去做facial
原因係我覺得佢地好hard sell, 做左8次有3次都要我俾幾千蚊先落到樓
但又仲有成20次未做..都要死死地氣book
結果就俾人sell左碳粉laser facial...=.=
我同個店長講, 要佢承諾之後唔會再sell我野我先會join, 佢拍哂心口保證ok, 仲寫左係我張record度...結果我又俾多左4千幾蚊開左course...(其實由舊年9月到而家, 佢已經係我見既第3個店長, 我真係好想完哂d course之後可以逃離佢地既魔掌...)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

第二天, 出油情況好像有所改善, 早上起來沒有一臉油, 毛孔跟昨晚一樣



昨晚也發現了這一點紅色, 應該是LASER造成的, 且看它會否自己散去..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
今天第4天, 紅點散去了..但鼻上的黑頭也開始跑出來了, 鼻鼻也有輕微脫皮及出油
繼續敷mask吧...反而最不習慣是全天侯防曬...平時習慣回家洗澡就洗面, 而家又話夜晚最好都搽防曬, 因為燈光都有紫外線...最好臨訓前至洗面...但我想我堅持不了多少天...


沒有留言:

發佈留言